Snart är det september

Imorgon är det 1:a september, en ny månad med nya möjligheter. Höstterminen på universitetet kickar igång och jag ska plugga Bolags- & obeståndsrätt samt Folkhälsovetenskap. Utöver detta läser jag också till Lisstilsrådgivare, Kostrådgivare och Hälsocoach. Mycket plugg med andra ord. Jag läser dubbla (trippla) kurser fram till november men efter det lugnar sig studierna ner litegrann, så det är bara att vara fokuserad och planera tiden rätt i lite mer än två månader. Det ska nog gå bra! 
 
Jag fyller också år vilket alltid är roligt och jag har en massa smaskiga nyttighetsbakningar framför mig. Reda på lördag fyller jag år vilket gör att jag få börja baka denna vecka. Självklart kommer recept, bilder och tips upp! 
 
När det kommer till träning så är det Lidingöloppet den 27 septemer som störst fokus ligger på. Jag ska också springa ett kortare lopp på en mil veckan innan för att testa på tävlingsformen. Så det är konditionsträning som jag borde/kommer lägga lite större energi på. Dock är jag en sådan gymråtta att jag inte kan skippa den helt så några gympass per vecka lär det nog också bli ;) 
 
Jag hoppas på en energifylld, rolig, händelserik och fantastisk höst där många drömmar och mål blir till verklighet. Let's go!