Gym, ben & mage

Igår gick jag till gymmet direkt efter jobbet. Det blev ett tufft pass för benen och magen. Körde utefter upplägget lååååååångsamt ner och sedan låååååååångsamt upp. Vikterna blir lättare men det är så urmjölkande att man knappt vet ut eller in när man kör. Får inte likadan träningsvärk som annars heller vilket jag upplever bra i och med att jag vill springa lite mer nu. Nu är jag mer mjölksyretrött i benen men har inte ont, haha. Ska testa att köra såhär ett tag nu så får vi se hur det känns :) 
 
Insida lår 
20kg 6sek ihop-7sek ut x8
 
Utsida lår 
20kg 6sek ut-6sek ihop x8
 
Sittande benpress 
50kg 8sek ner-8sek press x8
 
Sittande lårcurl 
22,5kg 8sek ner-8sek upp x10
 
Sittande benspark 
22,5kg 8sek upp-8sek ner x8
 
Squats med skivstång 
20kg 8sek ner-8sek upp x10
 
Stillastående utfallssteg 
8kg KB per hand 6sek ner-6sek upp x8 per ben
 
Superset
Situps bosuboll 
2kg tills utmattning x3
Benindrag i trx-band 
15x3
Plankan 
1min 20sek x3
 
Lyfta benen 
10x3 
 
 
ben - gym - mage - träning