Gym -ben

Idag är dagen D här. Alldeles alldeles strax ska jag iväg och skriva tenta. Tycker inte alls om tentor som är på eftermiddagen - är så mycket mer en morgon/förmiddags tjej! Men men, tog tillvara på denna förmiddag genom att knata till gymmet för ett långt riktigt jobbigt benpass. Nu kanske vissa tänker "va pluggade du inte" och då kan jag säga till er att om man pluggar precis innan tentan så 1) är man trött när tentan väl ska börja, 2) allt blir bara rörigt och man blir osäker på sig själv. Jag brukar läsa igenom några stödpunkter på viktiga områden som jag skrivit ner under pluggandes gång sedan kan jag det jag kan och inte så mycket mer än så. Det är min filosofi ;) Fick riktigt bra kontakt på passet och jag slängde in två marklyft också (bara för Emil körde rygg) och trots min träningsvärk i ryggen så tangerade jag mitt pers på 70kg PLUS att jag slog nytt pers och löft 80kg! Så jäkla nice. Men som sagt så var det ju ben jag tränade och övningarna jag körde ser ni här under:
 
 
Utfallssteg i trx-band 
Brutalbänken 
Squats 
Sittande lårcurl
Liggande lårcurl 
Benspark 
KB-svingar 
"Musslan"
 
 
 
Siri |Diabitfit|

Gött med träning!

Svar: Ja verkligen! Det ger så mycket energi och glädje :D
PeppLollo