Gym - bröst och mage

Igår körde jag bröst och mage direkt på morgonen. Passet kändes faktiskt riktigt bra trots att jag hade träningsvärk som satan i resten av kroppen ;) Alla övningar jag körde ser ni nedanför. Direkt efter gymmet åkte jag hem, fixade fruksot, fixade ordning mig och sedan mötte jag upp mamma på stationen. Vi tog tåget till Stockholm där vi sedan spenderade resten av dagen. Vi gick hela tiden kändes det som så när vi sedan satte oss på tåget hem var benen helt slut. Vardagsmotion att shoppa, haha!
 
 
Benindrag i trx-band 
Upp med rumpan i trx-band
Hänga och lyfta böjda ben 
Brutalbänken 
Bänkpress 
Bröstpress i cablecross
Enarmsbröstpress i cablecross 
Sittande bröstpress i maskin
Pressa upp viktplatta mellan  händerna  
Situps mot uppvikt knä
Cykla långsamt 
 
Lunch på "Hälsohörnan" i Stockholm. 
bröst - bänkpress - getfit - hälsohörnan - lunch - mage - nike - sallad - träning - workout