Vila - valborg - frukost

Vila, vila, vila. Gårdagen blev inte riktigt som planerad då jag hade extrem huvudvärk pga en bråkande nacke. Idag känns det bara lite bättre men men. Avslutade gårdagen hemma hos mamma och pappa med att kolla på finalmatch nr 5 mellan Uppsala-Södertälje, tyvärr blev det torsk för Uppsala så nu är det slut - Södertälje vann SM-guld.
 
Idag är det Valborg och i Uppsala är det lika med megafirande. Jag tror det kommer bli en kul dag men inget megafirande för mig - måste ju vara fit-for-fight till gropen extreme på lördag ;) 
 
Kan väl bjuda på en bild på min drömgoda frukost jag åt igår - bananpannkakor men en massa snarriga lager mellan. Hallon, blåbär, cashewnötter, chiafrön från Nyttoteket, havtorn, chokladmousse (på avokado, kakao från Nyttoteket & xylitol) och kokos. 
 
 
nyttoteket