Crossfit

Igår var Emil och jag iväg och testade på Crossfit ännu en gång. Det var öppet hus och prova-på-pass så vi passade på att köra en WOD. Crossfit är riktigt kul då man får med så många olika delar under ett pass och man kör nästan alltid helt slut på sig själv på slutet. Sån träning gillar jag och det jag verkligen uppskattade under passet igår var att det nästan blir som en lagidrott då alla hejade på varandra. Det är faktiskt något jag saknat på senare tid när jag "bara" gymmat och sprungit. Saknar basketen på det sättet, alla klappar på ryggen, bra-skott-snack, peppningarna osv. Hur som helst så var det riktigt kul att köra ytterligare en crossfit wod :)
 
Tog tyvärr inga bilder på passet igår så det får bli ännu en härlig bild från Barca. 
Tänk att stranden och havet kan få en att må så bra!