Gym - mage + intervaller på löpband och roddmaskin

Idag blev det först intervaller på löpbandet, vi började med 10 min uppvärmning och sedan skulle vi köra en lång intervall tills man inte orkade mer på 10 i lutning och hastigheten utefter ens ork. Jag började på hastighet 14 med 10 i lutning men fick hoppa av på kanten redan efter 30 sek typ. Usch, måste verkligen förbättra kondisen! Sedan hoppade jag på bandet fast hade sänkt till 12 då och så fortsatte jag hoppa på och av. Totalt fick jag i alla fall minst ihop 3,30 min intervalltid. Det låter fjuttigt men det var galet tungt! Sedan var det dags för 1min intervaller på roddmaskinen med 1 min vila emellan. Totalt betade vi av 5 stycken intervaller på rodden och sedan avslutade vi hela passet med en drös magövningar. Härligt och utmjölkade pass :)