Vilodag

Idag blev det en vilodag efter ett gäng riktigt bra pass under veckan. Jag passade då på att fylla på kyl och frys tillsammans med Emil. Sedan tillagades en supersmarrig kycklingcurry middag och som efterrätt slängde jag ihop en nyttig variant av en kladdkaka med en touch av mint. Skön avkopplande fredag! 
 
Dokumenterade dock ingenting, nu när det börjar bli mörkt på kvällarna och när himlen mest är grå istället för blå så blir alla bilder så dassiga. Jag vill ha något fint litet fat jag kan lägga upp allt på, små roliga tillbehör att ha runt omkring osv. En liten kladdkakebit som mosats sönder för den är så kletig på en stor tallrik utan några tillbehör gör sig inte så bra på bild. Men ska försöka bättra mig! 
 
Hoppas ni alla också haft en bra fredag och att ni har en härlig helg framför er :) 
 
Haha, jag känner igen mig så i denna bild!