Veckans träning v. 13

Måndag: Vila
Tisdag: Löpning 5,5 km
Onsdag: Vila
Torsdag: Crossfit
Fredag: 6 st 1 min roddintervaller + mage
Lördag: 7-5-7-5 min intervaller + 4st 15-20sek intervaller 
Söndag: Gym - bröst + 2 st tabataintervaller
 
I slutet på den gångna veckan fick jag till riktigt bra pass. Det var väldigt kul att testa på crossfit och jag har fått in en hel del grymma intervallpass av olika slag. Om man bortser från veckans klena start med post-tentastress huvudvärk och utmattning så är jag nöjd med kvaliteten på passen jag fått till :) Är nu laddad inför den stundande påskveckan!
 
 
Nora Bååth

Vilken härlig blogg du har, hit ska jag kika in fler gånger!
Just nu har jag dragit gång med veckans träningsutmaning och vore jätte kul om du ville vara med.
Kram

Svar: Vad glad jag blir att du gillar min blogg :) Kul med veckans utmaning och du hade en väldigt fin blogg du med! :D
PeppLollo