Vila vila vila

Har dragit på mig något skit så igår låg jag däckad hela eftermiddagen och somnade tidigt. Idag mår jag lite bättre men ingen träning för så kry är jag inte än tyvärr.
Emil var i alla fall en ängel och handlade en gyrossallad till mig igår som jag försökte peta i mig liggades i sängen tittandes på Sveriges yngsta mästerkock. Fick i mig 1/3 kanske sedan trodde jag att jag skulle spy men gick och borstade tänderna och sov istället. Idag mår jag som sagt lite bättre! Fick en dundersmoothie av Emil i morse, god kan jag inte påstå att det var men en jädra massa hälsosamma ting innehöll den ;) Sedan har jag suttit och pluggat hela dagen och nu är middagen och efterätten uppätan och lite disk ska diskas av sedan är det tidig sänggång som gället. Vill bli frisk och så måste jag se till att vara pigg så jag orkar plugga järnet nu i veckan eftersom att hela gårdagen försvann. Sånt som händer, nu är det inte långt kvar! :D