Intervaller

I natt vaknade jag av att jag hade så ont i kroppen, det gick knappt att vända på sig! Satan vilken träningsvärk alltså. När jag sedan vaknade för att gå upp var det inte bättre... och Emil och jag som tänkt köra ben. Jag ville helst bara vila och vi såg att det skulle bara benböj på WOD:en imorgon så efter lite diskuterande lyckades Emil få med mig ut på intervaller. 
 
Närmare bestämt 4 stycken 4 min intervaller, direkt på morgonen på fastande mage. Ganska härligt var det men satan så tungt! För det första hade jag ju sådan sjuk träningsvärk och för det andra har jag knappt sprungit något alls de senaste 2-3 månaderna pga min dumma ljumske/baksida lår. Flåset existerade inte, mina betongben var framme och kroppen ömmade men ändå så var det riktigt härligt. Att få komma ut tillsammans med Emil och starta första advent på detta sätt, det kunde inte bli bättre! Nu hoppas jag på att jag kan röra mig lite bättre imorgon så jag klarar av att utföra WODen ordentligt. Dags att göra sig i ordning för sängen :)
 
 
advent - hälsa - intervall - intervaller - kondition - löpning - natur - skogen