Gym - ben

 
Igår när jag skulle cykla och träna fegade jag ur och åkte till gymmet istället för boxen. Har fyra-fem dagar kvar på friskis-kortet innan det går ut. Hoppas Emil blivit frisk tills dess så jag får lite sällskap till en början, hehe. Körde mest fokus på ben men blev så less för att kroppen gjorde ont så slängde in en hel del rörlighet också. På själva passet körde jag bl.a. OHS bara för att det var något jag tycker var svårt på crossfit WODen. Allt i den rörelsen känns så onaturligt för mig men det är bara att nöta på!
 
I övrigt så var dagen grym. Fick väldigt många "måsten" gjorda, tvättade fyra maskiner från London, vek in all tvätt, diskade, tränade, var ner på stan en vända, fixade min cykel (cykelkorgen, sadeln och baklyset!), bakade bröd och gjorde en god kantarellsoppa tillsammans med Emil som avnjöts framför ett Bron-avsnitt. Idag fyller Emils mamma år så vi åkte dit tidigt imorse. Har en hel del plugg som måste göras samt bokföring för Nyttoteket plus att jag vill hinna träffa lite vänner, var ju ett bra tag sedan jag träffade någon här från Uppsala! Får se vad som hinns med under dagen.
 
 
Snart kommer det inte bli några fler bilder här ifrån...