Veckans träning v. 43

Måndag: vila 
Tisdag: vila
Onsdag: Gym - ben
Torsdag: vila
Fredag: vila
Lördag: vila
Söndag: vila
 
Oh! Vilken träningsvecka jag haft ;) Men en desto bättre upplevelsevecka i London har jag istället haft.
Nu är jag dock tillbaka i Sverige och idag ska jag kickstarta allt med ett crossfitpass! Är förtusan nervös, så otränad som jag är nu var det nog länge sedan jag var, haha. Let's go!
 
 
jossan

Hade du de bra i london? :)

Svar: Ja jag har haft det riktigt bra i London, känns konstigt att vara hemma ;) men London är en riktigt härlig stad! :)
PeppLollo

Ereeka

Skön träningsvecka ;)
Jag har precis planerat min träning för denna vecka! :)
Men inte fy skam att vara i London!
Lycka till på crossfitpasset 💪

Svar: haha, visst var det ;)Jag hoppas på att denna kommande vecka blir lite bättre! Men som du säger så njöt jag destomer av London, en riktigt fantastisk stad!
Crossfitpasset gick bra, men har sån sjuk träningsvärk idag! haha
PeppLollo

Ereeka

Jag har sjuk träningsvärk också, efter ett BoduPump-pass i söndags :D