Vilka dagar jag haft

I lördags gick försäljningen på mässan fantastiskt. Det var riktigt kul :) på kvällen år vi god mat på restaurang! Söndagens försäljning var lite klenare och tiden gick i slowmotion men ändå alldeles för fort. Vid 14.30 tiden kom nämligen en taxi och hämtade upp mig för att skjutsa mig till flygplatsen. Att säga hej då till Emil var bland det jobbigaste på länge! Tårarna bara rann hela tiden, kan knappt skriva det här utan att få tårar i ögonen :( min Pikis. 

Men tillslut satt jag där på flygplatsen själv och åkte till Arlanda. Där hade jag sån tur att mamma, pappa och farmor var och mötte mig. Vi åt middag tillsammans och pratade tills det sedan var dags för mig att gå genom säkerhetsspärrarna. Planet till London blev tyvärr lite försenat men när vi väl kom iväg gick allt smidigt. Blev upphämtad av en tyst gubbe som skjutsade mig till min värdfamilj. Ett riktigt kaoshem men mamman är trevlig. Kom i säng vid två på natten och upp vid sex. Alldeles för lite sömn och sedan var det full fart hela dagen från 7-20! Somnade sedan som en stock vid 22.30. Idag är det dem första lektionerna på skolan och jag börjar inte förrän efter lunch så fick lite sovmorgon och kan ta det lugnt på förmiddagen, superskönt! 

Har träffat en svensk tjej som i framtiden vill satsa på bikinifitness så hon och jag ska gå och fixa gymkort imorgon. Längtar! Uppdateringen kanske kommer bli lite sisådär nu eller så har jag all tid i värden att blogga, vi får se helt enkelt. Nu ska jag ta tag i mig själv och kicka igång denna dag.