Kärlek

• Vem är äldst?
Emil

• Gick ni i samma skola?
Ja

• Vem tog första steget?
Jag

• Vem är mest känslig?
Jag

• Vem har sämst humör?
Jag

• Vem snackar mest?
Jag

• Vem är mest social?
Emil 

• Vem har sjukast humor?
Hmm, rätt lika tror jag

• Vem är mest envis?
Tänkte säga Emil men det kanske är jag, heh

• Vem somnar först?
Jag

• Vem vaknar först?
Jag

• Vem gråter mest?
Jag

• Vem sa, jag älskar dig, först?
Jag kommer inte ihåg :o vi höll på med JÄD, jag älskar d....elfiner mm en massa innan ;) 

• Vem är mest rörig?
Emil (jag ser inte min egen röra, haha)

• Vem är den bästa chauffören?
Emil, även fast han ibland kör lite väl kaxigt tycker jag! 

• Vem lagar godast mat?
Vi båda är duktiga på matlagning!

• Vem är mest romantisk?
Emil är mer småromantisk hela tiden medan jag mer kan fixa en riktigt romantisk kväll med tände ljus osv.

• Vem skulle klara sig längst tid på en ö?
Emil

• Vem skulle vara först framme och hjälpa en gammal dam i nöd?
Hm, nästan Emil tror jag

• Vem skulle passa bäst som statsminister?
Emil

• Kommer din andra hälft att hålla med om vad du svarat?
Jag tror det!