Nationaldagen

Efter ett gäng timmars jobb på nationaldagen åkte jag till boxen för att träna med Emil, mickis och Philip. Det blev ett kul köttigt pass som alltid när vi kör med varann :p 
Efter lite uppvärmning körde vi en EMOM i 10 min ute med 3st clean and jerk. Jag körde på 30 kg. 
Sedan en AMRAP på 12 min med ca 50m farmers Walk 20/24 kg per hand varannan gång, 9 KB swing 20/24 kg varannan gång, 6 push press på 25 kg och 3 marklyft på 70 kg. Sådan jäkla pump i underarmarna!! Haha.
Som avslut på det hela körde vi "Annie". 50-40-30-20-10 av DU och situps. Jag blev klar på 6min och 39 sek. Riktigt nöjd faktiskt. Fick ett grymt flow på DU :D 
Jag stod liiiite på händer också innan vi åkte till örsa för smarrig middag :) åt så jag höll på att storkna. Vägde mig också... Har svårt för att acceptera att gå upp i vikt men mat är ju så jäkla gott och jag är starkare än aldrig förr. Men jag är också större än aldrig förr. Mixade känslor alltså! Jag vägde mig igen en gång efter efterrätten och en stor kopp te - hade då gått upp 1,1kg! Hahah helt sjukt.