Veckans träning v. 25

Måndag: Gymnastik + Crossfit WOD
Tisdag: Vila/promenad 
Onsdag: Crossfit WOD (Murph)
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Löpning 35min + kroppsstyrka hemma AMRAP 10 min x2
Söndag: Styrka ben
 
Mycket vila men har känt mig sliten sen efter tävlingen förra helgen och sen en riktigt tuff WOD på måndagen och så på onsdagen Murph som är en slitig WOD. Min vänsterarm är helt förstörd, troligen muskelinflammation eller överansträngning så kan inte sträcka ut armen alls... Tur att jag kan träna ben iaf ;) 
 
Veckan som kommer är det mycket jobb både på min anställning, bokföring för Nyttoteket och mässa med Nyttoteket. Men det ska bli kul. Ett gäng träningspass kommer nog hinnas med också. 
 
Ska försöka skriva ihop om barca och tävlingen också men det får bli när tiden finns till. Nu måste jag jobba lite med annat istället! #hustle