Jag är i Barcelona

Jag startade fredagen med ett morgonpass och frukost på Vanheim. Sedan ett gäng timmars jobb innan jag trampade hem snabbt som sjutton för att packa det sista. Vid kvart över fem kom mamma och pappa och hämtade upp mig. Sedan klev mamma och jag på ett försenat plan mot Barcelona. Vid halv tre på natten kom jag i säng.

Lördagen började med en promenad mot hamnen med mamma, en dricka på starbucks med utsikt över havet och sedan vandrade vi vidare under palmerna. Mötte upp Ellen för en lunch och nästan blev lite stressig mot slutet för mamma och jag var tvungna att skynda iväg för att hinna till fotbollen Barcelona-Malaga som vi skulle se.

Det blev en mållös match men sista kvarten var händelserik och kul. Det är en häftigt känsla att se på fotboll på Camp Nou. Sedan mötte vi upp Ellen och Marcus (efter lite snabb shopping) för middag.

Idag startade jag dagen med en löptur mer till stranden, körde 10 chins i räcket, 10 armhävningar, lite handstående och doppade fötterna i havet där innan jag sprang tillbaka hem. Då vart det frukost, snabbfix och sedan vidare på basketmatch. Den va roligare än fotbollen ;) stor seger för Barcelona och Marcus spelade jättebra! Bästa lillebror.

Nu har vi precis kommit hem från en sen lunch och ska vila lite. Sen går nog mamma och jag ut på en liten promenad eller så :)

Jag njuter av min långweekend med mamma hemma hos lillebror och Ellen!

selfie med ett basketproffs!!!