Open 17.2

Open 17.2 hade gymnastiska övningar som jag inte kan - nämligen bar muscle ups. Men jag köttade på fram till dem och försökte få en sådan bara time-cap som möjligt. 
 
Hade råkat tagit en skärmdump på den skalade varianten men det som skulle göras var så många varv som möjligt på 12 minuter av: 
 
2 rounds of:
 50-ft. weighted walking lunge
 16 toes-to-bars
 8 power cleans

Then, 2 rounds of:
  50-ft. weighted walking lunge
  16 bar muscle-ups
  8 power cleans

Etc., alternating between toes-to-bars and bar muscle-ups every 2 rounds.
För tjejer var RX vikten 15 kilo per dumbbell.

Eftersom att jag inte kan göra MU så körde jag på min två rundor med utfall, TTB och power clans med DB och sedan ett varv av utfall på varv tre sen tog det stopp. Jag gjorde några försök på muscle up men är långt ifrån än så länge. Jag blev klar med mina två första rundor på 5:23 som var en time break. Alltså 78 reps.