Open 17.4

Tunga mark, en massa wallballs, rodd i mängder och sedan ett kasst försök på HSPU. Kort sammanfattning av 17.4. Emil Philip och jag sågs på boxen på fredagskvällen för att beta av denna wod tillsammans. Först körde grabbarna samtidigt och sedan fick jag köra efter dem.
 
Så man hade alltså 13 minuter på sig att göra så mycket som möjligt att dessa övningar. Jag blev klar med alla marklyft, alla wallballs och rodden men den tog det stopp. Blev klar med alla dessa tre på 11:50 och sedan hade jag alltså 1 min och 10 sek på mig att klara en HSPU. Jag försökte verkligen vila och ladda in i det sista för att vara fräsch men det gick inte alls. Har aldrig klarat en HSPU direkt från marken så det kanske inte var så konstigt men var riktigt sur efter ändå, haha.
 
Wallballsen är det jag störde mig mest på då jag fick bryta dessa i treor, TREOR! Men jag tog mig igenom alla 55 stycken och hann hela rodden så jag får väl vara nöjd ;)