Ben

I går körde jag ben tillsammans med Ellen. Det blev ett "lugnt" pass för min del då jag fortfarande är rätt slemmig. Men Ellen fick däremot flåsa lite mellan seten ;) 


Det blev 5x5 frontböj, 5x5 OHS, 5x5+5 bulgariska utfallssteg. Ellen fick köra mage och upphopp etc mellan sina set när jag körde och så vilade jag när hon körde. Hon blev dock tvungen att kila iväg sen så då körde jag lite OH utfall, tåhävningar, kliv upp på hög box samt lite ghd situps och ryggresningar också :)

Kändes som ett mesigt pass när jag väl körde men nu när jag skriver det var det ju rätt bra och träningsvärken i kroppen tyder på bra med träning om man säger så;)  

Idag blir det nog vila eller kanske lite yoga hemma, vill inte köra för hårt direkt utan se till att bli 100 % frisk nu ist! Plus att jag har en hel del träning inplanerad i morgon och i helgen ändå!