2016/2017

Skriv inläggstext 

Gott nytt år! Jag firade in det nya året på bästa tänkbara sätt (om man bortser från huvudvärken på nyårsafton som jag blev tvungen att ta en alvedon för..). 


Först finmiddag hos Emils föräldrar och sedan firade vi in tolvslaget med fantastiska vänner från boxen vi tränar på. Så kul! Emil och jag "lyxade" till med med lite vin och bubbel också - kanske inte det smartaste draget men det va kul ;) dock inte dagen efter för min del och Emil mådde nog sämre på natten då han hängde en hel del utanför räcket på Burmans (han vi var hos) balkong, haha! 

Nu är det ett nytt år och jag ser fram emot vad det har att erbjuda. Jag önskar att året blir bättre än vad hösten och vintern har varit än så länge iaf. Att jag får tillbaka min inre energi och glädje igen. Sen har jag lite annat smått och gott jag skulle vilja klara av, får se om jag skriver ner det här eller om jag håller det för mig själv ;) hursomhelst så måste jag skynda mig att görs mig i ordning för jobbet nu..! Ha en bra dag :)

Longevity - en blogg om hälsa

Ser trevligt ut