Flåsigt

Efter att jag kört min första flåsiga wod efter förkylningen förra veckan kändes det hemskt! All flås var borta och allt kändes jättetungt. Så dagen efter var det intervaller och flås som skulle göras bestämde jag mig för redan efter woden. Började med 30sek on/off på rodden 5 gånger. Sedan 5 stycken 1 min intervaller med 45sek vila mellan. Och sen likadant på airdyne. Det är flås!

När jag precis kört klart min sista intervall kom Philip och visade vad han skulle köra och jag var inte sen på att hoppa på. "Christine" skulle det bli och någonstans mitt i ångrade jag mig rätt rejält, det va sååå tungt men sen när jag var klar såg jag att jag slog min förra tid med 25 sekunder så då var det helt plötsligt värt det ;) 
 
Man skulle köra:
3 RFT
500m rodd
12 marklyft på kroppsvikt (jag körde 65 kg)
21 boxhopp
Min tid blev 13.50 vilker jag ändå är nöjd med. Första steget till att förbättra min tid är genom att kunna reppa marklyften mer. Nu blev det typ treor - tänk om man skulle kunna köra alla 12 i rad, wow! 
 
 
Min teknik är inte så hemsk som den ser ut (tror och hoppas jag!) och Daniel har bra 2 kilos pump!