Mitt immunförsvar

Jaha, den här våren (och det här året egentligen) har ju inte alls blivit riktigt så som jag velat. Först min utbrändhet som egntligen inte alls är bra ännu. Sedan har jag räknat ut genom att kolla bakåt på alla "Veckans träning" att av de 20 senaste veckorna så har jag varit sjuk på ett eller annat sätt 11 av dessa veckor. Det är alldeles för mycket.
 
Nu sist som jag skrev i Veckan träning igår så vart jag mer sjuk än någonsin - först började det med halsont, sedan gick det över till lite hosta, nästäppa och feber, sen fick jag mer och mer ont i bihålorna och åkte då på bihåleinflammation och fick en speciell spray mot det i onsdags. Men jag blev ändå bra värre så i fredags åkte jag till vårdcentralen igen och då var det dag 5 med feber, och mina värden hade blivit sämre och det visade sig att jag fått lunginflammation också... Fick penicillin då i alla fall och igår (måndag) var första dagen som jag äntligen kände mig lite piggare. Så nu hoppas jag att det vänder snabbt nu :) 
 
Får se framöver sen hur jag ska lägga om min vardag - mitt immunförsvar känns rätt kört i botten efter utbrändheten och eftersom att jag känner att det inte är helt bra än och ändå är jag uppe och jobbar 100 % så måste jag planera om på alla andra plan för att orka med. Kommer bli tvungen att dra ner på träningsmängden en hel del, ska försöka att en gång för alla komma igång mer med yoga. Jag vill bli mer närvarande och ta hand om mig själv mer. 
 
Mitt största mål nu är att känna mig riktigt välmående, energifull och glad igen! Energin är något som jag verkligen saknat!!
 
 Jag som skulle ha det så kul i Barcelona hos lillebror över helgen - så gick jag och blev sjuk istället :( 
 
Denna trend ska det ändras på minsann!