Valborg

Tänka sig att det redan är maj! Jag började majmånad på botten med feber och halsont :( redan i lördags mådde jag konstigt, i söndags på Valborg hade vi brunch hemma hos oss, vi strosade runt på stan fler timmar, grillade, kika på majkase och fyrverkerier. Men var olidligt trött hela dagen och sen vaknade jag på måndagen helt sänkt..hann iaf plantera ut tomaterna i störrekrukor med Emil innan jag blev liggandes.. 


Vaknade idag med 38+ graders feber igen också.. min kropp är inte på topp med andra ord. Förhoppningsvis kan ännu en heldags vila göra susen så jag blir frisk snabbare. Ska ju till Barcelona på torsdag!! Solen skiner i alla fall vilket får en på bättre humör! 

Dessa två alltså! Knäppare grabbar tillsammans får man leta efter ;)
Bara på några timmar hade dem rest sig ännu mer och nu är dem mer ståtliga. Ska bli så spännande att se om vi får några tomater! :D