Veckans träning v. 12

Måndag: open 16.4
Tisdag: crossfit - WOD 
Onsdag: styrka (ryck, OHS, utfallssteg) 
Torsdag: crossfit - WOD 
Fredag: vila 
Lördag: open 16.5
Söndag: yoga + styrka (clean & jerk + front squats)

Vilken vecka! Två open pass, flera pers och en massa underbar träningsenergi :) 
Jag vill ju hinna skriva en kort tanke om alla pass så jag kan återuppleva känslan och komma ihåg vad/hur jag gjorde vid varje lyft som var utvecklande och kul. Men jag prioriterar annat just nu helt enkelt! 



Open 16.4

I måndags på lunchen körde Emil och jag open 16.4. Det var en riktigt kul WOD tycker jag! Flåsig som bara den ;) jag kör damklassen scaled och då var det en AMRAP på 13min med 55st marklyft på 45kg, 55st WB, 55 kcal rodd, 55st HRPU. Jag hann göra alla marklyft, alla WB, alla kcal på rodden och 52st HRPU. Så jag är supernöjd och har galnaste träningsvärken i ländryggen :) precis som det ska vara! Haha. 



Veckans träning v. 11

Måndag: Lätt helkroppspass 
Tisdag: Kortlek med utfallssteg med KB, situps, DU & axellyft med platta. Jokrarna var att stå på händer. 
Onsdag: Ryck + 16.3 + cirkel med rodd, airsquat & armhävningar 
Torsdag: Crossfit - WOD 
Fredag: Vila 
Lördag: Löpning 35min
Söndag: Vila

Känns så skönt att vara igång igen! Kanske inte blev fem dunderpass förra vecakan men varje liten rörelse var så kul efter ca 1-2 veckors förkylning. Sedan stod vi på mässa hela helgen och sålde Nyttotekets grymma grejer. Skoj skoj :) 

Nu är det ny vecka som börjar med buller och bång kan jag lova. Träningsvärk deluxe! Haha.