Intervaller

En dag efter jobbet för två veckor sedan var jag verkligen huuuuur opepp som helst på träning! Men innerst inne kände jag ett sug efter att få röra på kroppen. Mamma och pappa kom och plingade på dörren och sa att den skulle ut och gå så när dem gick iväg skyndade jag att byta om och sedan bar det iväg för att komma ikapp dem. 


6 minuter uppvärmning, 4 stycken 4 min intervaller med 2 min vila och sedan promenad 10 min som nervarvning. 

Vid intervall 2 kom jag ikapp mamma och pappa och körde sedan 3min bort och 1 min tillbaka mot dem på intervallerna som var kvar. Kul med sällskap fast man tränar olika :) 

Styrka + cirkel med mamma

Jag körde en favorit i repris dag två efter semestern. Först en liten löprunda, sedan böj och så avslutningsvis en cirkel med mamma. 


Det va riktigt kul att sätta ihop en cirkel och köra gärnet med morsan ;) 

Löpning+styrka

När jag kom hem från semestern och började jobba igen kände jag åter ett sug till att komma igång ordentligt med träningen. Dock inte på samma sätt som tidigare, utan mer träning utefter hur jag mår. Verkligen lyssna på kroppen! 


Första passet efter semester blev därför en härlig löprunda med lite efterföljande styrka. Stora basövningar som aktiverar hela kroppen. 

Löpning = frihetskänsla!