Snart framme

Det är mycket i skolan nu och prioriterar den före allt. Därmed kommer det bli lite fler vilodagar än vanligt denna veckan men det kanske är bra, att låta kroppen återhämta och reparera sig. Typ. Men på fyra dagar har jag än så länge hunnit med två träningspass vilket jag ändå känner mig nöjd med. Får se hur de resterande dagarna under veckan blir. 
 
Nu är det inte långt kvar till sommarlov. Men helt ledig kommer jag ju inte vara då jag både har jobb och min efterlängtade livsstilsrådgivarutbildning som drar igång i slutet av juni! Ska bli så spännande och roligt. Tänk att jag kommer kunna titulera mig som dip. livsstilsrådgivare, dip. kostrådgivare och dip. hälsocoach! Vad jag längtar. Men först ska beskattningsrätten klaras av och så ska ju en fantastisk trip till grekland hinnas med innan kursen börjar. Bara att fortsätta klättra uppåt :) 
Snart uppe. Snart framme.