Tystnad

Här ekar det bland inläggen men jag skyller på tidsbrist och prioriteringar. Det finns en risk att det inte kommer uppdateras så flitigt de kommande två veckorna. Det är verkligen sluttampen i skolan nu, både min universitetsutbildning samt min "egna" utbildning till att bli diplomerad kostrådgivare, diplomerad hälsocoach och diplomerad livsstilsrådgivare ska tentas av. Men snart så, snart är jag klar! :D Sedan har min snygging fyllt år mitt i allt detta så har fixat presenter, bjudit på middag, ska iväg på kalas idag osv. Plus att det är morsdag på söndag. Men lite kul måste man ju få ha trots mycket att göra!
 
Lite träning har också hunnits med (såklart) men jag har nästan känt mig lite småkrasslig så jag tar det som det kommer. Efter utegymmet som jag var vid i tisdags så vilade jag på onsdagen och igår, torsdag, var jag en snabb vända till gymmet på kvällen. Körde ett helkroppspass för jag verkligen inte kunde bestämma mig vad jag ville köra, haha! 
 
Idag startade jag dagen med en löprunda på 5km, allt för att hinna med någon form av träning idag när resten av tiden är fullbokad. Men jag gillart, inte att sitta och plugga som en tok, men känslan av att lära sig nya saker, känslan av att ha mycket att göra och jag vet att känslan kommer vara helt fantastisk när jag är KLAR och allt gått bra :) Som jag längtar. 
 
 
Muffinsarna är gjorda enligt samma recept som en kladdkaka jag skrivit om tidigare! Serverad med vispgrädde. Emils tårta han fick på morgonen (som vi åt till frukost, hihi) består av en gottebollssmet i botten med en chokladmousse gjord på banan, avkoado, xylitok och kokosolja uppepå. Toppad med lite kokos. 
MUMS på de båda två och lätta är dem att göra också så det är ett plus! :D