Rörlighet rörlighet

Rörlighet är ett område jag lägger mycket tankat kring. Jag vill gärna vara rörlig. Jag blir imponerad av rörliga människor, av kroppskontroll. 


Jag har försökt att lägga tid på rörlighetsträning i form av stretch och yoga bland annat. Men det gör så ont, det är så tråkigt och så frustrerande. Det är mycket lättare att tänka på det än att utföra det. Men vilka framsteg jag ändå gjort! Från att inte kunna bygga tårna till att mer relativ enkelhet nå dem. Det är mycket kvar att jobba på och det jag just nu gör för rörligheten är att försöka gå på yoga en gång i veckan, ett gymnastikpass och ett rörlighespass. 

Undra om jag ska ha något med rörlighet kring mina mål för 2017? 


På yogan i lördags fick vi testa på acroyoga som Mickis och jag var tvungna att testa hemma igen sen ;)
Rörlighetspass