Arg men ändå inte!

Jag måste bara säga tack, tack världens bästa Emil som står ut med mig. Jag har kommit på mig själv flera gånger på senare tid att jag är extremt grinig, jag låter extremt arg men många gånger är jag verkligen inte det. Jag är snarare väldigt fokuserad typ. Ett bra exempel är bilderna nedan (som finns på film på Instagram @pepplollo). Här hade jag bett Emil filma mig och han filmar snällt framifrån men under lyfter så känner jag att jag hellre vil ha från sidan så när jag är klar droppar jag stången och pekar och säger "ta från sidan" och ser sjukt arg ut. Det jag bara ville var att jag ville se hur lyftet såg ut från sidan - inte få alla runt om kring att tro att jag är en riktig surkärring. Skärpning med humöret, dags att kartlägga humärsvingningarna och mitt tonläge tror jag minsann! :)