Träning hemma

Nu börjar jag bli less på att vara krasslig och täppt. I torsdags efter jobbet testade jag därför att köra ett pass hemma (för att börja lite lugnare). Det var första gången jag tränade här hemma i nya lägenheten med det gick riktigt bra och jag hade träningsvärk dagen efter, haha! 

 
Vi har en hantel hemma så det blev mycket olika övningar med det. Tror den väger ca 7,5 kg så det gick att göra det mesta. Sedan när det kommer till hemmaträning är det ju kroppsövningar som är det absolut bästa. Jag bra lekts runt och gjorde lite av allt jag kände för. DB ryck, utfall, get-ups, stod på händer, axelpressar, situps, air squats, ja lite allt möjligt med andra ord ;) och det kändes faktiskt rätt bra - har extremt dåligt flås men har ju inte kunnat tränat ordentligt på hela det här året känns det som. Fått till några bra pass här och där men sedan har det alltid varit nått som gjort att jag inte kunnat fortsätta i samma tempo. Men nu snart är jag tillbaka hundra procent hoppas jag :)